Seg i palleeeeet! :/

Jao, helt plötsligt får man två bakisdagar, efter en tvådagars med festande... Hade planer på att träna idag, men njaa, tog en långprommi och ska snart gå en till.. Hårdträningen får vänta tills i morgon..

Vit helg, vecka, flera veckor, eller helt enkelt en vit månad? det vore så sköönt....  låter så konstigt, men jag tror inte min kropp mår bra och fyfan för allt socker som finns i cider, vin, sprit osv... och det är ju inte så lite man häller i sig varje gång.. :S usch, känns inge bra alls just nu! Får se hur det går, men önska mig lycka till... Börjar efter nästa helg isf, bara det, hur bra låter det? fypåmig!

Nu känner jag mig dum också, när jag helt ärligt sa precis som jag kände, ska man säga saker som låter bra i lyssnarens öron, för att inte göra folk ledsna? Nej, ni vet vad jag tkr om det, för det har jag sagt förut... var ärliga, säg vad ni tkr och känner, i längden är det helt klart det bästa! Ibland måste man göra ngn ledsen eller besviken.
Jag säger ändå förlåt, men jag är inget att gråta över....

Kl. 20.15 ska jag infinna mig utanför ica, ska följa med fisen hem och kolla idol och sen ska vi röra lite på oss..


Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: cicci

mm det är han verkligen :D ojojoj haha

2008-09-29 @ 18:58:02
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0