Onsdag, idag..

Började dagen med ett lite halvhårt träningspass, känner inte att 100% energi finns, sedan gårdagen är jag fortfarande mörbultad, eller vad man ska kalla det.. skakad, ledsen, trött i psyket.. you name it! :/

Sen har dagen gått åt städning på rummet ( OJ VAD DET BEHÖVDES ) och tvättning, vilket också var på tiden..
Lina kom till mig igår, vi såg Kenny gå vidare på idol, bra jobbat :) sen såg vi maria wern och så en film.. men eftersom så mkt energi gått till tårar och tankar så var jag trött runt tio och fick nästan ha tändstickor i ögonen för att orka..

Nu ska jag nog klä på mig riktigt varmt och gå en långrunda... fast måste även städa klart och tvätta klart... hm..

I morgon ska jag på möte på skolan, kl.12 och efter det ska jag och Lina sandberg åka till emma :) wiiii! <3


Hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0