AAAAAAa

Vilken jääkla kanonkväll det blev igår... började i sörping hos pernilla och slutade på hugo, ngr ställen besöktes på vägen, drar hela historian i morgon, men det var sjukt roligt!! en riktig kanonkväll helt enkelt, som sagt ;D

NUU, är jag hos sandberg, ikväll är det kräftis i fåfalla på g.. lite halv laddad sådär, rätt sliten egentligen men det får man inte tänka på nu! schnapps från bulgarien ska drickas så en karatefylla även idag är inte långt borta.. ;D var på statoil hos mamma nyss och hon blir så trött på mig.. hahaa eller orolig kanske.. men jag älskar henne ändå :D<3

Kärt återbesök igår och jag är bara så GLAD idag!!!! haha

Lina kommer hit snart också, wiie <3 denna kväll ska bli minst lika rolig som gårdagen, om det går.. :P

puss påer


Kommentarer
Postat av: Bella

Hoppas ni har jätteskoj nu :)

2008-09-20 @ 22:53:36
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0