Jag skulle aldrig tänka tanken.

Jo det blev just så att jag fick upp lite tankar i huvudet, men som vanligt när jag får det så skriver jag precis som jag tänker... förstår om ni inte förstår er på mig, när jag gör så. men, mina vänner som vet allt om mig och som känner mig utan och innan, dom förstår.. det är nog det viktigaste. för jag vill skriva sånt i bloggen, det känns bra när jag skriver det för då grubblar jag inte lika mkt.. så för er som inte har en jäkla aning om vad jag babblar om; jag skriver ju ganska ofta vad jag gör och hur jag mår osv osv, så att ni också förstår.... lite överseende är det alltså som jag ber om :P


Jag märker att du är reserverad och "orolig" och du känner inte det där förtroende som du borde.... det syns på dig, jätteväl. du tror att du ser så säker ut, men snarare tvärtom! jag tror att jag är rätt bra på att läsa människor.... men jag klandrar dig inte, verkligen inte..


Det finns så många personer som jag funderar på hur dom verkligen funkar... endel är enligt mig totalt slut däruppe, endel är bara sjukt patetiska... osvosv men de som verkligen är det, slipper jag träffa så ofta, det är väldigt skönt! Så dom ska inte ens få en sekund till i mina blogg! the end, innan jag ens börjat.

Jag umgås bara med de som får mig att må bra och de som jag litar på. BRA människor, det är vad mina vänner och min familj är, BRA!
Jag önskar bara att endel nära människor skulle förstå mig bättre, men det kommer väl med tiden, fast som om inte två år är "med tiden"? jag vet inte..


Jag tror att jag är redo, vissa dagar, eller nästan alla dagar.. men sen när jag tänker det där steget längre, så kommer jag nog underfund med att jag kanske bara är typ 80% redo... men isf är fan inte du mer.. eller kanske 90% men aldrig 100% never ever baby.


Det vore kul att träffa någon nu som får mig glad, någon som jag inte träffat på länge, någon som typ Marcus, en trip till skåne, få se lite nytt folk och träffa en snäll och gullig person, ja det vore ngt för mig nu tror jag.. för vad är stan? (dit jag oftast åker) jo det är 6 mil härifrån... det är större.. men det är ju inte så att man träffar nya, roliga människor som får en att tycka att livet är så mkt roligare .. nejnej.

Men en förändring är på sin plats...
en flytt? hjälp
ett jobb? hjälp igen..

Det är nog vad jag vill, att förändra!!
En skånevisit skulle ju bara låta mig skjuta upp "promblemen" .. men sån är jag, kanske är dags att växa ifrån det nu.... japp en negativ dag... men påminn mig, har jag ngn gång skrivit ngt som är speciellt positivt, om mig själv? nja.. jag är nog rätt negativ, inom mig. mot mig själv. men utåt är jag glad och positiv.. oftast.



mkt funderingar.. det får ni stå ut med.
som sagt idag grubblar jag, ska nog lägga mig och sova nu, för natten, är satans jävla trött idag..


Godnatt påer.


"Det värsta med att sova är att man måste somna ensam"
Nu vill jag inte somna ensam längre.


Kommentarer
Postat av: sara

hey igen! Pröva att ringa Sandvik gård och fråga om dom behöver personal.. jag har jobbat där, det var mitt första jobb där jag fick börja utan erfarenhet. Så jag tror att du som har lite erfarenhet kan ha chans på jobb där dom behöver alltid folk där. Det heter sandvik gård spa och konference. lycka till ;)

2008-11-17 @ 21:46:03
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: sara p

carolin, du är den gladaste och underbarase mäniskan jag känner. men du har rätt, du låter ledsen och inte så vidare positiv när du skriver. och det gör mig ledsen. för jag vet ju att du är en glad människa i verklige livet. så nu vill jag att du i ditt nästa inlägg skriver en positiv mening om dig själv, som du menar. för min skull! :) <3 älskar dig

2008-11-17 @ 23:37:06
URL: http://sarapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0