Vad kallas den energin?

Den där ni vet när man borde vara totalt deckad, nu och för typ fem timmar sen...? Men man är uppe, igång, och när man inte känner efter så tror man att man är pigg, typ.. skit i vad det heter nu, jag är inne i det just precis nu.. eller jag går på det nu kan man säga..

Igår var det fest!
Jag, Lina, Lina och Cicci var hemma hos C, som hade skickat iväg päronen till sthlm.... vi lagade kasslergratäng och gjorde en god sallad... jag hällde i mig i rasande fart, lina blev imponerad av mig.... hah
efter maten stod fix på schemat, jag sprang som vanligt runt till alla olika speglar... det vill säga fyra-fem st, på bara nedervåningen... bara för att ljuset är ju olika på alla ställen.. :P
weeeell, sen såg vi musikprogram och stojjade lite, tills jag blev för seg och började slåss med lina (hur gammal blev jag?) :D det var roligt haha och linas första kommentar i morse när vi vaknade efter att ha skeedat hela natten var "Aj jag har ont i armen!!" haha oooops! jag har också lite ont, på ryggen där jag fick en riktig smäll, som låter sådär högt att när man precis slagit får en klump i magen och tänker "undra om det gjorde så ont som det faktiskt lät?!?" Jag slog även till lina sandberg, sådär som jag och systrarna slog varandra när vi var små, (på överarmarna när vi blev sjukt sura) helt oprovoserad, förlåt om du har ont idag.... :( :D
Jajajaa, nog om det.. Cicci blev fuller, like usually :D och linisen ringde Johanna sporkan och fixade skjuts ner till placet där födelsedagskalaset hölls, davidssons ;D
Det var trevligt och roligt och en massa skitroligt och omtyckt folk !! Jag smet även in på kalaset och flirtade lite med viktor och fick lite tårta, som var såå god om inte han tagit allt det gooda, gröna.... meen, det lilla jag fick var gott :D haha!
Kvällen var jättebra, mkt prat, skratt och självklart dans!! Endel saker som sades, var mer otippade än andra.. eller egentligen inte otippat, men aa rätt dumt helt enkelt.. hate when you do that thing..
Mkt dricka bjöd de på och fyllan var precis som den skulle!! mådde riktigt bra! :) Men ku*en, var ju där.. väldigt kul, tyckte ni mina vänner, jag tyckte det var aningen jobbigt och jag höll mig nära mina killkompisar för att få människan att förstå att han skulle hålla avstånd... :D
En misslyckad efterfest hos en nyinflyttad johanna och sen var det hem till mig och skeda med lina då som sagt, men hade en viss andreas och en viss simon fått som dom ville så hade dom legat mellan oss... hah no waay!

Vaknade idag och mådde typ sådär sjukt dåligt... som jag bara gjort typ 2-3 ggr förut.. Huvudvärken är outhärdlig och jag säger ngt till lina i stil med "jag måste försöka spy och se om huvudet blir bättre!" kommer tillbaka från toan och lina säger "fyfaaan vad äcklig du är!" tack kompis, jag älskar dig också.... :D men huvudvärken blev typ aa sådär ASlite bättre...och jag tog mig inte ens ur sängen när lina skulle äta frukost (alltid hungrig) :D jag låg kvar och hon satt och käkade med sis.... dum kände jag mig, men går det inte så går det inte... sen låg jag kvar i sängen till halv tre, tills jag åkte hit, till min papsi.... :)
Ska sova här, typ nu.... och ta hand om leya i morgon, lina sandberg ska komma hit, så ska vi mysa.. och kanske gå en långpromenad i skogen om inte bakfyllan sitter kvar så mkt som jag tror att den kommer göra..... jag borde som sagt vara ruskigt deckad nu..men icke, men kanske inom loppet av 3 minuter.....

jag ska iaf krypa ner under täcket och kolla oskyldigt dömd, tills jag somnar...



"det värsta med att sova är att man vaknar ensam"
Så sjukt sant!



Sov gott lovers!
Jag har en svag aning om att jag kmr göra det, är min telefon avstängd i morgon så finns det en stor anledning, jag vill inte bli väckt!


kram och puss

Kommentarer
Postat av: cicci

blev visst mkt för MKT dricka för mig :S heh..gårdagen var ju inte den bästa ska jag säga dig,FYFAN så jag mådde :S men kul och trevlig kväll, de jag kommer ihåg iaf ;) <3

2008-11-17 @ 11:38:55
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: 013eric

Festen har inga gränser.



Bjuder på dagens:

http://www.youtube.com/watch?v=-rllZxJUicU



2008-11-17 @ 13:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0