Skola, jobb, framtid?

Sjukt mkt tankar, funderingar, svåra val och stopp"skyltar" eller helt enkelt stora "stopp" som gör att jag trots att jag KAN, inte vill/kan ta tag i det.. FUCK för att allt i kroppen påverkas av olika faktorer som gör att när det går segt pga en sak så blir allt värre, när man bara vill att allt övrigt ska gå bra... det är inte lätt när det är svårt.. man hamnar längre ner hela tiden. .

Men idag har jag varit i skolan, en redovisning och ett kort möte... träffade Per, första gången sen studenten och visst, det gick bra ett tag... tills jag blev irriterad, haha då fick han också veta det, har aldrig varit den som håller käften... :P

Känns alltid bra efter att jag varit i skolan, som att NU... NU är jag snart klart,  NU ska jag göra det där sista bara, så att jag kan söka alla jobb som finns nu för tiden NOT... :S Men jag är fortfarande lite positiv och nu vet jag vad jag har kvar och det kan jag göra på en, eller kasnke två dagar om jag bara lägger den sidan till, sen har jag möte nästa onsdag och tänk vad underbart det vore om ALLT var klart då.... omg, låter otroligt i mina öron, så snälla ni, önska mig lycka till och håll tummarna riktigt hårt!!

Idag? Kanske tar en trip till Västervik med systrarna, hälsa på kusselinen som fyllde 2 år förra veckan :) och gå till badhuset om jag får som jag vill ;)


Vi får se hur eftermiddagen/kvällen blir..


Kommentarer
Postat av: 013eric

Hej Carolin! Välkommen.



Jag har under senaste tiden inspirerats väldigt mycket av dina inlägg. Jag vill nog också starta en blogg. Men jag vet inte. Kanske är jag för feg för att göra det, ännu.



Är sjuk just nu. Inte roligt. Allt som var så bra i helgen. Bestämde mig för att se på film idag, Min första kärlek. Den gillar jag. Den får en att tänka på annat.



Nu ska ja äta en mandarin och se på tv. Jag hoppas allt är underbart ikväll.



YT



Eric

2008-11-13 @ 16:37:42
Postat av: sara

hey jo jag hoppade av för att det för mycket prov och för lite praktik..trodde att det skulle vara mer kreativt men det var mest gräv en grop och gör en gräsmatta stuket..så nu är jag på samma plats som jag var när jag sluta gymnasiet..vilket var längre sen än jag vill att det ska va. tiden går så jävla snabbt..snart fyller jag 21 lixom :s fick lina jobbet som damsugar demonstratör? kram

2008-11-13 @ 23:04:37
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: emma

absolut :) love you too <3

2008-11-16 @ 21:17:23
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0