Mmmmmmmm!

"Du är charmig Carro:) Du har många plus i kanten" Mums på en sööt människa! Dig gillar jag starkt!

Frillesöörbesök idag, skööönt och så himla välbehövligt! :) Det blev bra, tror jag, måste bara vänja mig! :)

Jag vill ha mina örhängen, nr 1 och nr 2! :/

Inbjudningarna är skickade, typ 35 pers, Bara kusiner med föräldrar, inga vänner eller bekanta, det blir för mkt! fast 5 kusiner med en massa kusinbarn är borträknade :/ hoppas dom förstår.. jag har ju typ vikens största släkt på pappas sida, och aa största på mammas med förresten, fast dom är liite mer utspridda på ngr mils avstånd :P
Kan inte jag få ha som mina vänner? Släkt lite överallt i Svergie, ag har nästan alla i samma jäkla håla, törs inte ens tänka på hur många sysslingar jag faktiskt har.. vet inte ens om hälften, senast igår sa mamma "där är din syssling!" jag hade aldrig sett snubben.. :D Men finns kanske ngt positivt i det också, jag vet inte?!

Utspringet sker iaf 11/6 kl. 16.00 vid Nyströmska skolan, så kom dit iaf :)

Massa kärlek till mina vänner som finns för mig <3


Kommentarer
Postat av: L

jaadu, det är ju det där med släktingar. hahaha, men jag har ju i alla fall mina liiite mer utspritt än du. ;) heh.. du blev finast i håret i alla fall loooove.

2008-05-22 @ 13:28:30
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: beeeellllls

jag kommer på utspringet :)

2008-05-25 @ 14:46:53
Postat av: Linis

Jag blev ju med bjuden så jag kommer å trängs lite med kusinerna=) me miss you!

2008-05-25 @ 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0