Huggorm till frukost?

Mm, jag troree! Vad är det för problem!? Jag vill sköta skolan så in i helvetes jävla mkt, jag vill sköta mig och gå hit, för när jag väl är här, så är det inga problem.. nästan! Sängen är inte ens skön på morgonen längre och jag är aldrig trött på mornarna längre heller.. så VARFÖR är det så sjukt svårt? varför ställer jag fram alarmet minst två ggr och vill bara ta en senare buss, eller helt enkelt stanna hemma hela dagen.. är ju egentligen skittråkigt hemma.. ensam :S Tips på hur jag får tillbaka ngn sorts motivation!??!

Man gör bäst i att inte prata med mig idag, riktigt pissig dag, är ARG! riktigt jääääkla sur faktiskt, mot allt och alla, lärare som kompisar.. Men ni vet att jag inte menar ngt illa! Är ju en riktig bitch, det håller ju hela klassen med om! Skulle blivit klassens bitch i årsboken, men Sara blev det, passade hon bättre måntro?! hahah :D Jag blev klassens fit for fight, pga att jag faktiskt är den som tränar mest(?) (jag vet helt otroligt), i klassen :D sen så är jag alltid redo för fight, jäkligt stor i munnen! :D 
Studenten är så sjuuuuuuuuuuuuuukt nära nu och jag hittade mina studentskor igår, världens finaste, som även min klänning kommer bli, idag ska jag skicka mått och säga exakt hur jag vill ha den sen äre bara för Isabella att börja, det känns så bra :)

 
nu äre pluugg som gäller! USCH!

Kommentarer
Postat av: sara

haha vi passar nog exakt lika bra båda två : ) och älskar dig vet du, alla har dåliga dagar men vet att du inte menar något illa med det. (L)

2008-05-13 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0