En gång är ingen gång, två är lika med noll

Det är lite föör mkt i skolan just nu, lärarna bara släänger på oss tusen olika uppgifter, redovisningar, prov ooooosv.! :/ Vi får se hur det går med allt, men jag är så himla tacksam för min andrachans som jag får..

Gårdagen gick till plugg, solning och träning..

Jag är inne i en Lina-period, är det inte Isaksson, så är det Sandberg, ni är bra! Riktigt bra, ni får mig glad och vi har så kul ihop! Jag älskar er <3
Ibland måste man visa sin tacksamhet och omtanke.. tänk hur det vore utan så underbara vänner? OJOJ! hemsk tanke..

Det känns mkt bättre nu, jag hoppas du menar det du säger.. :)

Är det ngn som har lite energi över att dela med sig av till mig? Jag ska plugga så mkt jag orkar nu, men man behöver ju göra ngt roligt, för att få orken? Det är min inställning iaf ! Så i helgen väntar festligheter ! :)





Två är inte noll.

Nu är fifalla på g med Sandberg :) Vi har haft en aktiv vecka hon och jag, 10 poäng till oss! :D

I morgon är det freeedag och jag har lite happy thoughts igen!! :D


Dig har jag saknat bebiiis!

Kommentarer
Postat av: trasan ;)

saknat dig med älskliing

2008-05-15 @ 20:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0