Sööndag

Och inte vilket söndag som helst, utan den värsta söndagen på mkt länge.. Bakfyllan har varit hemsk och ångesten ännu värre.. USCH!!!! Jag säger det igen, JAG ÄR DUM I HUVUDET! men vi skrattar bort det, right foolks?
Iaf när kl slagit halv fyra och den värsta folkströmmen lagt sig, så sa jag till felicia att jag inte orkade jobba mer :) Då hade dom fått min hjälp i fyra timmar så dom var mer än nöjda :) Kul när dom visar tacksamhet!
Prisutdelningen var precis på g för cupen, så jag såg den med lisa o co..
Sen blev det lite flottmat, (usch då dålig jag är) sen skulle Lisa och jag, på min begäran se the notebook :) Synd bara att jag somnade efter en kvart och vaknade när det var kvarten kvar, iiinte så bra, men lisens säng var sådär lagom skön och jag kunde bara inte hålla mig vaken.. :D
Nu är jag hemma, med mamma, vi jobbar på att bli ordentligt sams, jag tror vi fixar det :)

I morgon är jag ledig, vääälbehövligt! Sen jobbar jag ju bara tis-lör.. men jag måste tänka "moneymoneymoney" för då känns det lite bättre :)

Jag måste självklart tacka dom bästa för gårdagen, för det var riktigt kul!! Astrevligt, asfulla(!), aspå OSV! :D det var braaaaaaaa! tills avslutet då, som vi säger... alla vi tre lyckades verkligen.. me like.. : D hah inte!
LINA&LISA <3

Lina är förövrigt den finaste tjejen ever, som jag älskar så himla högt! När någon beter sig illa mot henne, då blir jag inte glad.. SÅ skärpning på er nu, jag börjar tröttna på detta! Lina är snyyygg, helt jävla underbar och den mest omtänksammaste människa som finns! Jag verkligen älskar dig min bebis! Finns alltid, och står bakom dig i alla lägen!! Meloveyou <3

Kommentarer
Postat av: lisa.

tack själv babe! :D braaa kväll! och som du säger, ingen bråkar med våran lina! <3

2008-06-30 @ 15:45:43
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: Rättvisa?

Om man är den mest omtänksamma som finns så ligger man inte med någon annans pojkvän, fortsätter höra av sig osv. Det är inget annat än respektlöst, tänk er in i situationen själva att hitta sin pojkvän tillsammans med en annan tjej, NAKNA. Nej men hon är så omtänksam, eller? Ni kanske tycker att man beter sig så? Skulle någon göra detta mot er så skulle de bli väldigt livat, eller har jag fel? Sen håller jag med om att det är fel att ge sig på någons utseende, det är också respektlöst, men jag skulle bli mer ledsen utav det Lina sysslar med än om jag blir kallad tjock.

2008-07-09 @ 18:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0