Ny vecka

Idag är det måndag och iaf jag tänker förtränga endel händelser från helgen, det var skitkul ute i fyrudden, verkligen, men endel saker skulle jag ändra på om jag kunde.. MEN, det kan jag inte så nu ser jag framåt!! :) Mår bra och känner att gjort är gjort och det är ändå kul på samma gåång! haha :D You know, my friends :D
Det var liksom inte en konstig grej som hände, det var tre, fyra, fem grejer kanske.. men vi kan skratta åt det :D haha gud vad vi kan skratta... :D

Nu jobbar jag, vilket jag även gjort hela helgen men jag hinner ju med fest också, när man slutar kl 16 och börjar kl 16 dagen efter så går det kalasbra! :D nu är det inte direkt ngn högsäsong längre heller så är riktigt soooft på jobbet nu, sara Dahlberg lär mig dricka te och så läser vi tidningar, böcker och bara pratar skit hela dagarna! :D

I morgon är jag ledig :D Och nu kom Felicia hit (SOMVARITLEDIGÅTTADAGAR) som hon får höra ett antar ggr av oss alla, hahaha! men så försöker hon få mig att jobba fredag kväll, jobbar redan lördag och söndag kväll så nejtack, DU får jobba hela långa veckan sötnoos :D hahahaha! Det är faktiskt kul att se dig igen om jag ska vara helt ärlig :)

Nu ska jag laga lunch! Varje dag samma sak : "Hallååå, vad ska jag äta???" haha


CIAO!


Kommentarer
Postat av: Felicia

haha söta lilla "rödspätteälskare", det var trevligt att träffa er med igen och nu har jag ju faktiskt fixat så att du slipper!! :)

2008-08-04 @ 20:32:05
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Lina bebis

Fy fan för ditt softa jobb nu för tiden;) avis!!!! Saknar dig<3

2008-08-04 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0