Semester och busy like hell!

Jag är mitt uppe i flytt... på min kära semester, visst kan det tyckas vara lägligt med semester så man hinner med allt som en flytt innebär, men det är fan inte kul för det... jag gillar inte att flytta och det har blivit lite för mkt av det på sista tiden, min egna flytt är inte många månader sen, förra månaden flyttade jossan och nu är det som sagt dags för mig igen... men det är bra! det kommer bli bra, rättare sagt! Tänk positivt


Men jag är glad trots detta, för jag har så förbannat kul hela tiden! lever livet och njuter något fruktansvärt mkt! Helgen som var stod kajkalas på schemat, tror det var det roligaste kajkalaset jag varit på.. sjukt kul! alla var på solskenshumör och på topp, vädret var även det på topp och bjöd på klarblå himmel!  alla var galna! precis som jag gillar!




ni ser ju själva.. fler bilder finns på annelies fb och kommer på viktors blogg har jag blivit lovad!




 Nu ska jag käka och fortsätta med pack och städning!



saknar min J idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0