Blandade känslor

Idag känns det fruktansvärt läskigt bra, men samtidigt skitdåligt.


Igår fick jag kramas med bääästabästabästa Bella, herregud vad bra det kändes! Allt var som vanligt! och jag ville aldrig sluta prata, fasen att jag skulle upp och jobba... :P
jag är i något slags lyckorus! Fick krama min simon igår med och prata skit som bara vi kan! GLAD! :D


Dock har jag sovit dåligt, för jag har drömt tusen drömmar, jättekonstiga, jobbiga, idiotiska osv, måste varit för att emma och jag låg och pratade så länge om så mkt joooobbigt.... så jag vaknade med jordens spänningshuvudvärk, som dock börjar gå över nu! bra skit! 


1 timme avklarad, bara 5 kvar! Ikväll ska jag mysa med mamma, äta gott, prata och se något skit på tvn. Skön lördag.


Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0