Sis<3

Sov som en prinsessa i min stora säng här på lindövägen, var lite ensamt bara och kallt.. :( buut still! Kl 11 var vi uppe och knallade till coop och handlade massa gott, sen blev det superduper frukost :D åååh vad goott det var! :D
Nu är Linda iväg till sjukhuset och röntgar käken och nacken... hoppas det går bra!... så josselinen är här hos mig så länge... :) när linda och malin kommer tillbaka från sjukan så ska vi kila lite på stan hade vi tänkt :) jag ska leta jacka och så försöka hitta lite myysiga tröjor :) och nya tajts! håll tummarna..

Sen spin och middag med hela gänget, mys!

later..

            
max bebiiiis                                         Issa bebiis





Världens mysigaste och finaste bebisar!!

Kommentarer
Postat av: fisen.

sötaste dogsen, ge mej? ;)

skönt att höra att du har det bra bebis.

hörs seen, pusss<3

2008-10-08 @ 16:42:45
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: Lina bebis

Max och issa är så söta! jag är lite kär i max faktiskt;)

2008-10-09 @ 12:04:44
Postat av: emma

hur gick de med röntgen dåå? vare nått? <3

2008-10-10 @ 10:59:43
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0