Uschja

Vilken hemsk dag detta är! Såhär bakis var det länge sen jag var, vad gjorde jag för fel just igår??

Jag hade iaf en skitbra kväll, började med mysförfest med Emma, Lina, Issa och Bella hos Issa.. Eftersom vi hade en haltare med oss (Bella) så fick vi röra på oss tidigt neråt, så vi hann inte med förfesten hos Adam, killarna blev aningen besvikna :P En 27:åring, eller vare 15 år? Ringde ett antal ggr :D Rolig är du och jag gav bara igen inatt :P
 
En snabbis på deli, vidare till otten och sist men inte minst, hugo :) Det var en skitbra kväll, men aningen för mkt dricka :/ minnesluckorna har börjat bli fler och fler, helg efter helg :S inte alls bra!!
Min ilska igår! Han skulle slås gul och blå, fan vad arg jag var.. idag har jag blåmärken efter personerna som försökte dra bort mig från den där fula jäveeeln! USch vad jag hatar sådana som han!!! jag skrek typ skaaakaade av ilska och sen tjöt jag, snackade med en tjejpolis och frågade henne vad man fick göra med en kille som gjort mig så ledsen som jag var då... hon sa "gå därifrån bara" MM, jävligt lätt.. men det var nog tur att dom drog bort mig.. annars hade jag väl som Malin sa, fått hela hageby och navesta efter mig......

Nu ska jag snart åka till Västervik, myysa med god mat, eurovision och godis tror jag faktiskt att jag är värd! :D

Jag tänker på dig älskling.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0