"Men söt, klart jag inte glömmer att du finns!"

Nya morgon med nya friska tag?
-NEJ.. En ny morgon då jag ännu en gång inte kämpar tillräckligt utan gömmer mig, kvar i sängen :/


Nr 1, löst, kanske? Jobbigt fortfarande, men jag kmr över det.
Nr 2, jag var dum pga att jag var ledsen över nr 1.. det gick ut över personen som jag tkr om allra mest... nu är hon fortfarande ledsen på mig, förlåt mamma :/ <3
Helt plötsligt blev det en nr 3? för fem minuter sen.. när jag som mest behöver dig så blir du arg på mig.

Gårdagen och nattens tänkade fick mig att inse att jag faktiskt är elak!
Kan inte alla bara säga hur jag ska göra och vara för att ni ska vara nöjda? Så att jag kanske passar in i ngn jävla mall för hur det är att vara "bra" ?? Jag är trött på att folk klagar fast dom egentligen är precis likadana.. så som jag sa, hör av dig när du fattar att du säger emot dig själv.. tack.

Hur kan ett humör sjunka såhär fort? Det var på tooopp, för inte ens en vecka sen.. Nu är det mkt längre ner än det var när jag åkte :S Det finns ju ändå positiva saker.. Helgen, Lina, solen och studenten.. typ :)


Som sagt, jag skriver av mig.. Tkr ni att jag patetiskt, fine for me.. Läs inte, men det är skönt för mig 


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad tycker du?

http://angelwing.blogg.se/1209992366_visdomsord_som_ger_en.html

2008-05-06 @ 10:56:40
URL: http://angelwing.blogg.se
Postat av: Christian

Hejsan hej på dig!!!
Du är inte det minsta patetisk..
Känslor känslor...
Det som tycker att du är patetisk tycker jag synd om.

Var glad att du kan få ur dig hur du känner, en del bara håller det inom sig, bygger upp det och sedan sprängs de och rolk omkring råkar illa ut.

Tänkte på det här du skrev om att du vill att folk ska säga hur du ska vara med mer....eller så..

Var bara dig själv, passar det inte folk så är det de det är synd om.
Då missar de ju att umgås med dig.

Om det är din mamma det handlar om, berätta för henne hur du känner, prata om det.
Det är ofta missförstånd det rör sig om.

Ha inte fokus på det som är jobbigt, gjort är gjort och går inte att spola tillbaka och ändra.
Försök ha fokus på att ha skoj istället....skratta lite så mår du bättre.
Ställ dig framför spegeln, gör en ful grimas, var sedan dig själv.
Och tänk "Jag ser inte så tokig ut i alla fall" *ler*

Ha det bra!!
Bye bye *vinkar glatt*

2008-05-06 @ 11:04:33
URL: http://dunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0