Stockholm.

Jag är som ni kanske vet i stora staden och hälsar på fina Emelie! Om jag har det bra? -JAJJEMEN!!

Jag blev uppmött av henne efter att ännu en gång faktiskt klarat tunnelbanan alldeles själv! Kan det där nu ;) haha!
Emelie bor ju hos Viktor nu så det gör alltså även jag :)

Igår hade vi myskväll med take away, b&j och smågodis! Jag introducerade Viktor och Emelie för big brother och informerade dom om allt som är värt att veta! :p

Just nu är Emelie på jobbet, jag har varit och fixat dricka och sett litelite av den här delen av staden, söder om söder, som Emelie säger! :)
Sen har jag bara suttit på i solstolen på balkongen och lapat! Synd att det blåst, annars underbart! :)

Nu är det dags för fröken fräken här att ta en dusch, emelie kmr strax från jobbet och vid halv 8 kmr några andra fina tjejer hit på middag och fördricka!
Vi har laddat upp med bland annat rosé, liiite somrigt :)

Inatt tänkte jag sova i Vasastan! I morgon ska jag få se den delen av stan också!


Det här kan inte bli annat än succé! :D


Bilden är från igår innan jag sprang till bussen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0