Med tanke på att jag inte kan ta hem appar...

Med tanke på att jag inte kan ta hem appar så har jag inte tillgång till blogg-appen (fan!) Jag har kommit in i ett flow vad gäller övertid, det är inte ens jobbigt att jobba 7.45-18.30. Det är typ samma som att börjar 9.45.. Dock taggade Bella och jag sönder varandra förut så nu ska vi börja kl. 6.45 i morgon! Stört! Men vi kör! "För att orka jobba hårt och mycket så måste man träna" (sa en kille jag trodde att jag kände) och han har rätt! Efter jobbet drog jag hem och svirade om till träningskläder! Avverkade 7 km på löpbandet till "halv åtta hos mig" och nu är jag sjuuukt redo för morgondagen! Godnattpussar till er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0