jag vill ha en sista chans så jag säger rakt ut, jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Slöar på jobbet! Jag halvsitter inte ens i stolen, jag snarare halvligger... trött, ansträngda ögon som svider och lite huvudvärk på det. Inte det att jag klagar på jobbet i sig, jag tkr det varit en mysig helg och jag tycker vi har ganska kul och en bra sammanhållning. Men jag är trött! Det har varit två långa dagar! Och jag trodde med all säkerhet att jag började 11.30 i morgon och skulle hinna gå till gymmet och starta dagen där, det är så grymt skönt, springa på bandet och samtidigt kolla på någon rolig serie som går på tvn... Men nejnej jag börjar ju tydligen 7.45.. Jag brukar tycka om dem passen, men inte på måndagar, nej då börjar jag hellre sent.. Men man kan ju inte alltid få som man vill.... eller?



Nu får vi iallafall gå hem om en halvtimme och jag ska köpa med mig gott käk och gå till systra mi. Vi skulle ha byggt möbler, men hon sa precis att hon inte orkar ikväll, så det blir käk och mys, i mina öron låter det som en mycket bättre idé! :)


Inte jätterolig idag, nej. Satt här och blev lite deppig..
Smart att lyssna på Melissa Horn en sån dag, känns som att jag skulle kunna gråta mig igenom hela natten, men det vore ju sjukt dumt att göra det.



Men när jag tänker på fredag och tittar på den här bilden så blir jag glad.

 






Ta hand om varandra ikväll finisar.


Kommentarer
Postat av: EMPA

åh åh åh här kommer lite positiv energi till dig <3

2011-09-22 @ 22:39:26
URL: http://empaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0