I wish nothing but the best for you too.

HEEEJ!
Fan vad jag varit dålig den sista veckan... meeen sån är jag, som ni vet.

Har varit på bodypump, sprungit en hel del, jobbat och träffat fina människor.

Igår var jag ledig! Gick upp skapligt för att åka till ikea med Linda, Jossan och bebis.

Så nu har jag inhandlat ny soffa, ett högskåp till badrummet, ett överkast, strykbräda m.m. Bra skit!


Efter ikeatripen tog jag med mig bebis hem och myste, sen kom Lina och vi byggde ihop skåpet, fan vad grymma vi var, blev huuur bra som helst! Sen såg vi på filmen, åt lite ugnsbakade chips och jag pratade nog sönder Linas öron tror jag. Vi hade mycket att gå igenom.


Nu sitter jag iallafall på jobbet, 11 timmars idag och i morgon... det kan verka som att jag gör allt för pengar just nu och det är precis vad jag gör också..
Längtar snart ihjäl mig till kommande helg, ledig fredag, lördag och söndag, Bella kommer hem och allt kommer bli så jäääääääääävla bra! Jag lever på det den här veckan! wiiho!

Ne, vi kör på lite bilder från gårdagen istället..


En bebis



En moster



En bebis och en moster



Först pussade moster bebis



Sen ville bebis ge moster en blöt puss. :)




Jag får be om ursäkt för galet suddiga bilder, ljuset var dåligt och bebis satt inte så värst stilla. haha!

 

Jag har en dröm som förföljer mig, den är alltid på olika platser och i olika miljöer, men det är alltid samma sak, alltid, alltid, alltid.
Alltid om samma personer, 2 personer som jag inte ägnar en enda tanke nu för tiden, men den handlar alltid om dem två och den har alltid samma handling, slut och mening.
Jag känner mig alltid dålig, ledsen och lite misslyckad när jag drömt det. Det kan förstöra en hel dag. Jävla skitdröm.

Nu ska jag jobba vidare. Hoppas ni har en grym helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0