:)

Jag har egentligen inte så mkt att skriva nu, mer än att jag testat på bodypump och vilken jävla lycka jag känner nu! Underbar känsla, skakade i HELA kroppen och det var sååååå underbart! fan vad jag älskar att träna igen! bästa som finns, nästan! Jag jobbar bättre, är piggare nu när jag jobbar tidiga pass bara, jag äter bättre och med godare samvete och jag sover som en riktig prinsessa! Träning is the shit! Påminn mig att läsa detta inlägg nästa gång jag tappar motivationen... vilket jag hoppas aldrig mer händer!!



Vi kör på lite bilder istället, sen ska jag krypa ner och somna gott!











Nyklippt! hope u like it! I do!


Sen dagens! nya pjucks, jag diggar dem som fan!!



Förresten, bokat buss till sthlm för helgen wiiihoo och även tåg till oslo i början av oktober! Kommer bli gryymt!



Sov gott fina, det ska jag göra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0