Ego bigtime!

Är man trött när man tänker raden "Okej egon, nu kör vi lite hörrnibilder här..." Om ni inte är lika trötta som mig så förstår ni vad jag menar! :)



En timme kvar tills jag slutar, herregud så snabbt dagen har gått! Elin, Frida och jag är ett bra team!



Jag sitter och funderar fram och tillbaka på vad jag ska ha på mig ikväll, jag har typ 30 sekunder på mig att byta om när jag kommer hem eftersom jag ska infinna mig hos Carolinen vid klockan 18.30 och jag slutar jobba 18.15. Det kan bli tajt, men ja väljer att tro på mig själv.


Något helt annat... Jag fastnade nyss i Cimons blogg, alltså vilken karl, så han skriver! Det är värt att nämna igen. Börjar med att jag börjar gråta av hans senaste inlägg och sedan är jag fast. OMG, vilken man eller snarare pojke kanske, han är ju inte så gammal.


Men nu kör vi lite bilder då!











Jag har iallafall sminkat mig, kör på lite röda läppar och bara svart...


Men fortfarande.... WHAT TO WEAR?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0