20/10

Godkväll torsdag! Jag trodde att det var måndag, men inte det inte...
Dagen började bra, välbehövligt och lång samtal, 10 kg lättare (I WISH!!!!) när jag gick därifrån, skönt!

Sen fortsatte inte dagen så bra, jag blev helt febrig, fick huvudvärk, började se suddigt osv. Det är någon jäkla influensa som spelar mig ett spratt, för nu mår jag rätt bra igen... Den liksom kommer och går.. Men jag härdade iaf ut på jobbet, gick hem och deckade i soffan och nu har jag precis klivit upp ur ett bad! Jag är extrem, jag vet.

Det är några helt klockrena dagar eller snarare veckor som seglat förbi sen vi hördes ! Jag hade det AWESOME i Oslo, jag älskar Oslo och med världens bästa vänner kan det inte bli annat än succé, icke sant?! :)

Vi har planerat en Thailandsresa, som trots att vi är många och starka viljor kommer bli grym! Jag ser fram emot det så fruktansvärt, det kommer bli bäst, med världens bästa tjejer! :D LYCKA!


Världens bästa! På vår lilla Oslo-trip! Vi tog skolfoton och körde självklart "FRUKTSALLAD" haha! Det finns 100 av dessa och jag väntar tills jag får alla så ska jag trötta ut er med roliga bilder :)




Sådär sura som vi ser ut var vi absolut inte, detta var en PANGKVÄLL! :D


<3!


Dag 2 i Oslo! Det koooooommer mera, en annan dag :)




I lördags var väl planen egentligen mys.. Men är man effektiv så hinner man både mys och fest ;D
Styrde kosan mot Valdemarsvik, stannade till på jobbet hos mamma och kramades, åkte vidare till landet och paps,
där åt vi massa mat och myste! Sen började jag fixa mig för fest och åkte ner till Lisen! Där var det spel, lek och skratt och
senare blev det dans, sång och massa shot.. OMG vad vi spårade! Iaf Lisa och jag! haha herregud! Men det var den roligaste
kvällen jag haft på LÄNGE! Lisa hade bara fått recensioner som sa "outstanding" och liknande av gästerna som var där! haha och det var precis så!
Gaaaalet bra!!

Jag har bara fått 3 bilder, men jag bjussar på dem tills jag får fler.



Nej jag gråter inte, men jag har en tendens att se ut så när jag tagit några mintushot för mkt......




Nu är jag hungrig! Behöver ingen matlåda i morgon då vi ska bli bjudna på smörgåstårta eftersom vi är så jävla grymma!
Så jag får se om jag orkar äta ngt ikväll.


Jag tkr att vi hörs i morgon, hoppas det låter bra i era öron!

Kommentarer
Postat av: Empa

MEN FRÖKEN FIN! Ditt inlägg blir man ju också glad av! Vilka roliga partliv vi har ju :) Hihihihihi!!! Och snart ska vi partaja tillsammans ju! Helgen den 26 27 passar bäst för mig! Komsi komsi! <3



2011-10-21 @ 00:49:03
URL: http://empaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0