Mysstuga!

Nu är jag här igen, med dåligt samvete.. Fina Emelie länkar till min blogg som står och ekar tomt på inlägg.... jag är dålig!

Dock har jag varit riktigt, riktigt sjuk. USCH vilken helg och vecka jag haft. Just nu orkar jag inte gå in på det så mkt mer, men fyfan, jag önskar ingen att må så dåligt som jag har gjort sen i fredags! Dock mår jag bättre och bättre för varje dag av antibiotikan och det är jag väldigt glad för!

Sedan igår bor jag hos storasyster, Danne är i Italy och kollar på Barca-Milan ikväll! Dem åkte igårmorse och dåren skrev klockan 6 på morgonen att dem tog första ölen på skavsta flygplats... haha kan inte ens vara gott med öl då? Eller vad vet jag som inte ens är öldrickare....
Ska iallafall vara kvar här inatt också och hålla sällskap (jag uppskattar sällskapet otroligt mkt själv nu när jag är sjuk), bebis har också varit sjuk med hög feber och Linda har blivit förkyld så vi har lite sjukstuga, fast jag tycker det är mysstuga också, vi busar och myser så mkt vi orkar.


På söndag väntas dop och jag vet inte vad jag ska ha på mig? Är ALLA färger okej på ett dop? Rött, funkar det? HJÄLP önskas.... :)


Då vet ni att jag lever iallafall.


Hittade en väldigt gammal bild på mig på den här datorn och även en väldigt gammal på syster, enjoy!

 









Nu känner jag mig febrig igen, efter 10 minuter framför datorn, gooosh, jag bäddar ner mig i soffan igen, vi hörs en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0