Inte hela världen

Nu har det lagt sig, eller det gjorde det ganska snabbt! Jag är inte så irriterad längre, bara på att det lossnar mer och mer glas hela tiden, som jag inte vill ha varken i fingrarna eller kinden....

men jag har kommit fram till att jag får köpa 4s lite tidigare än planerat, så detta var ju inte hela världen. Dock kan inte Micke få ta över min bebis, utan att betala 1500 riksdaler för en ny display, men Micke, shit happens du vet.

 

Nu ska jag knalla iväg på lunch, ja på jobbet benämns det lunch även vid den här tiden, även om jag vill välja att kalla det middag! Pappa är hos storasyster och jag ska gå dit och sällskapa, dem ska köpa pizza, jag kör på sallad, bra Carro! starkt! haha!

 

Puss på er, jag hoppas ni mår tooooppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0