Helvete också!

Det här hade jag inte planerat.... att inte kunna sova knappt en blund hos Lisen inatt för att jag var feberyr, kände mig så himla konstig, min hals gjorde så ont att jag fick tårar varje gång jag svalde och jag längtade bara tills det skulle bli morgon för då brukar det blir lite, lite bättre. Jag har liksom ont i vänster sida, bara väster sida av halsen, bara där körtlarna är svullna, ont i vänster öra, käke och vänstra ögat rinner, varar och kladdar... Är det normalt?
Pratat med en jättesöt sköterska som ringt fram och tillbaka och försökt fixa medicin till mig trots att läkaren inte var på plats, men jag blev tillslut hänvisad att ringa 1177 och be om en tid hos jourläkaren på vrinnevi... Men jag känner bara att jag inte ens orkar åka dit!!

Jag har sovit 3 ggr på dagen idag och då har det varit flera timmar varje gång, så jag har vaknat någon halvtimme för att sedan somna igen.. Kul liv, min jobbhelg till på köpet, jag hade behövt dem här timmarna.


Men jag orkar inte ens vara bitter, jag måste gå och sova igen nu. Jag lever iallafall, typ, så att ni vet.

Kommentarer
Postat av: Bella

krya på dig fina! <3

2011-11-18 @ 20:54:33
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0