Fredag!

Men ingen fredagskänsla alls, sitter till 22.15 på jobbet idag och jobbar i morgon, men jag skjuter lite på den här helgen... I morgon får bli min fredag, på söndag åker jag till Stockholm för middag, vin, fest och utgång, det får ju självklart vara min lördag den här veckan! haha! Måndag ledig och bakishänger i huvudstaden med fina Emelie, det är en solklar söndag. :)


Startade denna dag med havregrynsgröt, en timme på gymmet, en promenad till syster för att gå vidare till polisstationen för att hämta ut mitt pass... haha! Det var bättre den här gången, alltså inte bra... Men tjejen/tanten jag hämtade ut det hos utbrast HÖGT och tydligt "MEN GUUUUUUUUUUUD VILKEN FIN BILD PÅ DIG!!!!" Hon vred sin datorskärm så att jag kunde se den... varpå jag svarade lite lågt "jag gick härifrån jätteirriterad, jag tittar ju inte ens in i kameran" En poliskollega tittar på bilden och säger "men guuuuud, den var ju JÄTTEFIN!!!! Och jag tkr visst att du tittar i kameran!" Poliskvinna nummer 1 "Har du målat dig själv? Gud, så himla fint, vad duktig du är!!! Titta här på ditt pass, så HIMLA fint det blev, visst blev det va ??" hahaha jag dog. Ni vet ju vad jag skrev efter mitt besök där.. Dock är jag mer nöjd nu, jag hade inte behövt bli så sur. MEN, jag tittar inte in i kameran, men inte heller i taket. Bara en aning högt. Men det får man ta. Nu har jag iallafall ett nytt pass!



Fick ett sms från syster nyss "Hej, när har du lunch?" jag svarade "17.45" hon svarade "vill du ha mat? det blev en portion över" lyx! Så nu knallar jag bort och blir bjuden på käk! Hur bra som helst!



Vi hörs i helgen! Ni kanske kan få se min passbild sen så får vi se vad ni tkr... :P


Kommentarer
Postat av: Bella

snacka om att jag är nyfiken på att se den där passbilden :D Haha

2011-11-15 @ 21:54:57
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0