12.58

Heej! Nyduschad tjej här, ny människa? - känns nästan så... Idag är jag lite piggare, har inte längre ont i halsen men är lite hes, hostig och snorig, så förutom att jag är orkeslös, svimfärdig av att röra mig och så himla slut så är det mer som en vanlig förkyldning nu, TACK GUD!


Sov iallafall ruset av mig idag och det behövdes nog, dock är jag redan trött igen så att jag skulle kunna vila lite, det är ju inte konstigt man blir deppig när man är sjuk, man gör ju absolut ingenting...


Lite senare idag ska Linda och jag iallafall åka hem till mig och riva igenom garderoben efter kläder till henne och mig tills på söndag,men som jag känner just nu så har jag absolut ingenting i den där f*rbannade garderoben....  Men vi får se hur det går :P



Kan jag få be alla mina nära och kära att hålla en tumme för mig att jag får ett viktigt samtal idag? Jag berättar inte just nu varför men det är fruktansvärt viktigt för mig att detta går vägen....



Jag hoppas att alla mina vänner mår bra! Och ni ska veta att jag saknar er!




Dem här två snyggingarna är det som ska döpas på söndag.


HUR SÖTA?! Mosters hjärta i grönt och hans kusin Melwin :)


Kommentarer
Postat av: EMPA

Jag håller mina tummar och tår vad det än må vara :)

2011-11-24 @ 13:45:07
URL: http://empaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0