BB & Thailängtan!

Godkväll fina !


Disken är fixad, ohhh my god! vad jobbigt! haha! nej det är ju fan inte så jobbigt, det är bara dumt att man sparar så det blir mkt innan man tar det.. nog pratat om min disk, nu är den borta!


Sen har jag plockat och styrt lite, lagat matlådor, har även hunnit med att pratat med finaste finaste fiinaste vännen.. älskar dig Lisa mer än jag ens kan förklara med ord! Det vet du!



Nu äre bb här, bästa gänget kvar, lätt! Dock är chrille och sara inga direkt speciella så hoppas ngn av dem lämnar på söndag.. Peter, Martin och Simon kvar tills sist, hur grymt vore inte det?! helt awesoooome!




I morgon väntar 8-18.30 pass på jobbet! Tänkte vara ironisk och säga att jag lääängtar, men varför?! Jag blir irriterad bara jag tänker på det, och på att jag inte ens gått igenom hälften av veckan. fan! TÄNK; pengar, pengar pengar..........
Är inte ens trött heller... inte ens lite! Och häromkvällen läste jag ut Elsas värld, så nu kan jag inte läsa mig trött... Ni som missat dem, läs Elsas mode och Elsas värld, sjukt bra! Älskar dem! Nu får tredje boken gärna komma ut väldigt väldigt snart!





Jävla trevlig fest i Krokek i lördag! Herregud så fint hus, skulle kunna placeras på topp 5 finaste husen jag knallat runt i! Badrummet var nästan att dö för.. precis vid vattnet låg det också! aaah! Mkt trevlig tillställning, dock hade nog resten av sällskapet börjat dricka ett aaaantal timmar innan oss, så sinnesstämningen var inte densamma som hos oss... Men vad gjorde väl det, bra fest!










Har Thailandlängtan idag!! MASSOR!

Kommentarer
Postat av: Jessica Essén

Det är mig thai du har längtan efter förstår jag? 3>

2011-05-25 @ 07:28:36
URL: http://jessicaessen.blogg.se/
Postat av: Lisa.

i love you solo much. tack för att du lyssnar och förstår. DU är bäst! <3

2011-05-25 @ 23:10:07
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0