Bättre sent än aldrig :)

Min bästis överraskade mig skapligt idag! Ringde och lät finurlig...


E "Vart är duuu?"
C "på väg hem från jobbet... vart är du?"
E "hos dig..."
C "vad fan gör du hos mig?"
E "naae.. det får du väl se.. jag stannar här, skynda dig hem!"


när jag var vid övergångsstället, näääästan hemma så sa jag för 17:e gången... "Emmaaaaa....... vad gör du hemma hos mig?" sen blev det mer panikslaget, "HALLÅ JAG FÅR ONT I MAGEN OCH GRÅTER SNART!!!!" "jag fyller inte år idag!" osvosv. Väl hemma står bästis i trappan och väntar, på dörren hänger en påse, med ett paket i och ett kort!


"Du har inte fått någon födelsedagspresent av mig, bättre sent än aldrig...." Hallå hur söt?! vilken överraskning! behövde jag veeeeeeeerkligen en sån här dag då allt var grått och tråkigt!






JAG BLEV HELT KÄR ! Hur söt?!?!




Close up!



Inuti kortet! JA, det stod Äntligen 40 på utsidan.... haha !






Underbara, underbara människa! :) <3 !






Nu ska jag ta en tupplur (snyggt ord) se om kvällen tar mig ngnstans eller om jag blir kvar i soffan... Den som lever får se!



PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0