Godmorgon snöstorm!

Min dygnsrytm är aningen rubbad, somnar sent och vaknar alldeles försent och är ändå trött... Jag sover nog för mkt, men varför ställa klockan en sån här dag?! Jag hade bestämt mig för en långpromenad innan frukost, men det var visst snöstorm utanför, har kommit flera dm inatt, kul, verkligen JÄTTEKUL... Vem bestämde det!? Så här sitter jag och blir bara segare och segare........ 

Men strax ska jag ta mig i kragen, jag ska städa mitt rum (jag sa till och med själv igår till mamma "FYFAN vad det ser ut på mitt rum..." annars brukar jag vara blind och inte se vad jag ställt till med) nu är det förjävligt! Efter städningen en lång dusch, sen försöka göra mig fin, packa väskan och försöka ta mig till en busshållsplats i det här vädret...... Jag ska in till emma, mysa, laga mat och slappa ska vi göra, vi ska gå på bio också, men det kanske blir i morgon.. 


Före...
 

Såhär pigg och snygg är jag nu. haha! Ni får en efterbild sen med..



Tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0