Vilde, sjukling och framtid

Liggsår, redan?! Har ont i ryggen efter 3 dgr i soffläge, men 3 dgr är ju ändå inte så mkt? Men det gör verkligen ont, i ryggen och överallt... Är ju lite sjukis som ni vet, på mornarna har jag ingen röst, sen kan jag prata igång den skapligt men hostar väldigt mkt.... Så ungefär som alla andra går runt just nu... om det är kul? -nää inte direkt...

 

Emma och jag smider planer som aldrig förr och tänker att vi ska kasta oss ut, bara köra ! För man vet ju att vad som än händer så kommer allting att ordna sig, på ett eller annat sätt, för så har ju allt funkat än så länge i livet, visst är det väl många saker som inte blivit som man tänkt sig, men det har ju ändå på ngt sätt blivit rätt bra, eller iallafall helt okej och även om det inte blivit det, även om det blivit SKIT, så har man ju lyckats glömma och gå vidare. Tänkte säga även "förlåtit" men sen kom jag på att det finns ngt som jag aldrig förlåter, men jag har ändå glömt OCH gått vidare och nu känns allt rätt bra..... Det funkar ju faktiskt så..
 Vi fegar alldeles för mkt vi svenskar (oooops drog alla över samma kant här.. ) Men då säger jag väl att JAG fegar alldeles för mkt, man måste våga för att vinna! kan nästan skrika det rakt ut för jag tkr att det stämmer så fruktansvärt bra!!
Du kan ju sitta hemma och glo och tro på underverk... men det kommer inte att ske.. så vill man ha förändring, vill man ha äventyr, nya bekantskaper, nya ställen osv så kan man inte sitta och vänta på att bli kidnappad av ngn som kommer att visa dig allt detta (och även betala för det.... hur lyxigt det än hade varit:P) nej du måste göra det själv. Och det är precis vad jag ska göra ! Inte nu, men snart!!!




Vilde & moster bildspel på ingång...



  

 

   

 

 

BLOGGCarro & Vilde..

 

HAHHAHA!


Kommentarer
Postat av: emma

jaa våga för att vinna, så är det! nu kör vi! vi bara köööör! :D



LOVE U! <3

2011-02-28 @ 19:45:25
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0