Vilde 1 månad !

Lediga dagar susar förbi alldeles, alldeles för fort! Igår och idag har jag varit ledig och anser att jag inte fått så mkt vettigt gjort, men det kanske egentligen är grejen med att vara just ledig... Vad tkr ni??


Nu har jag precis sovit på soffan en timme, den är väldigt skön att sova i kan jag tala om! :p


Har ont lite överallt i kroppen och velar fram och tillbaka om jag ska ta mig i kragen och köra morgonspinning i morgon, kl 7 är den och egentligen sån jävla överkurs för att vara jag, men jag har inte tid att träna efter jobbet, först ett "ärende" på stan kl 17.15, sen kommer Johannis till mig för mys och skitsnack! Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken, tror inte jag är så morgonpigg nu efter två sovmornar.... :P



Idag blir mosters lilla Vilde 1 månad!! Har varit där och pussat på honom idag igen! :) Tiden går verkligen fort när man har roligt och han växer så det knakar !

 

 -------------

En och en halv timme senare, har diskat, fixat tvätten, dammsugat hela lyan och nu står maten på spisen! jävlar vad effektiv jag är helt plötsligt!! 100 situps (gjorde jag även i morse :D) och sveriges fulaste hem på tvn! jappjapp!





Skapligt avis på Empa som är i Thai i 6 veckor! Mhhmm! BRUN, Fest som fan och så jävla underbart bara! JAG VILL DIT NU IGEN!! NU SA JA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"ärende" :P

2011-02-17 @ 13:50:18
Postat av: C

Haha! sötgöte! det heter ärende. :D

2011-02-17 @ 13:51:48
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0