Mycket nytt

2 veckor och 1 dag sedan, stod det på det senaste inlägget jag skrev..  Det har varit rätt fullt upp skulle man kunna säga! Jag har bland annat hunnit med en flytt, jag har flyttat in i en väldans fin lya på lindövägen.. Ni kan få se bilder en annan dag, när det är lite mer städat.. ;) haha jo men jag har redan lyckats stöka ner rätt bra, det är lite av min specialitet, fråga mamma! :P

Köpt massa nytt och fint till lgh, så även om jag än så länge inte känner mig hemma här så är det iallafall fint och mysigt, förutom lite som ska upp på väggarna, men det kmr...

På lördag ska vi iallafall inviga lyan på riktigt och jag längtar redan dit... Har ju jobbat varje eller varannan helg senaste 2 månaderna, bra med pengar, dåligt med fest, så i lördags slog vi minst sagt på stort... fyfarao vad roligt det var! Jag fick en fläskläpp och emmas öga pajjade, kanske räcker att nämna det? sjukt galen kväll iallafall! På lördag tänkte vi köra ngt liknande fast här hos mig :D


Nu ska jag gå och träna innan jag börjar jobba, ville bara informera er om att jag lever... har fått en ny liten söt dator av pappi, har än så länge en bild... men ni kan få se den. :) från augustifesten.


Sådär nu glömmer ni mig inte..

 

 

hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, snäll du är! :) längtar efter dej! <3

2011-02-08 @ 21:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0