9/2

Godkväll vänner!

Vilket träningspass idag, satan vad jag tog ut mig, sådär förbannat härligt svettig och slut var jag! Älskart! Blev ingen spinning, kom lite försent för det, så körde själv, ökade motstånd, ökade hastigheten mer och mer, kände mig så jävla grym och svetten bara rann! What a feeling! Kan liksom knappt släppa känslan när jag går därifrån, vill bara fortsätta!

I morgon har jag en promenaddejt kl 8.30, får se hur det blir med det..... (gäääsp) Men ska iallafall till gymmet innan jag börjar jobba, då ska jag köra lite hårdare, lite tuffare och lite tyngre än idag! :D PEPP PEPP PEPP!!

När jag väl börjat komma igång med träningen så kan jag liksom inte förstå hur jag ibland klarar mig utan träning i längre perioder, som efter thai? Hur kan jag glömma hur underbart skönt jag tkr att det är? Märkligt, mkt mkt märkligt.... Ibland är väl soffan lite för skön, kanske...
Var lite inne på spinning kl 7 i morgon men känner att det blir lite för lite sömn, om jag inte slutat 22.15 och var hemma 22.40 så hade jag gärna gjort det, om jag kunnat lägga mig så jag sov kl 22, för då hade jag ju sovit klart vid 6.30.. så får nog skjuta upp morgonspinning liiite till.... ;)


Nog om träning!


Idag var sista timmarna på jobbet nästan värre jobbiga än igår, var iväg på en grej idag och fick liksom luften tagen ifrån mig.. vet egentligen inte varför men känns som att jag tappade luften och liksom inte har hittat den igen. jag ska inte dö och har inte fått ngt direkt dåligt besked, tror jag inte? men det kändes bara som att jag helt tappade bort all glädje, motivation, aaah all luft liksom.... tråkigt när det blir så.


Annars så behöver lägenheten städas, men jag har inte fått ngr städgrejer, bland annat dammsugare in hit än.. så det är skitigt, verkligen skitigt. inte kul det inte. Trooor sugisen kommer i morgon, hoppas verkligen det för nu börjar jag må lite dåligt här... :P

 

 

Jag längtar till lördag! Jättemkt! Fredag också, för då får jag besök! nattgäst! myyyyyyyyys! :D

 

 

 

I morgon kanske jag till och med bjuder på en bild! Det ni ;)


GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0