Man kan säga att jag råkade ångra mig gäll...

Man kan säga att jag råkade ångra mig gällande alkohol kvällen till ära, men det känns skitbra! Jag är liksom redan hemma och nedbäddad! Tog en lång och skön dusch efter jobbet, fixade mig och tog sen spånkan till Bengan och Alexandra, där körde vi musikquiz, drack öl(?) och väldigt stark glögg! Hann inte vara där så länge innan taxin kom och hämtade upp oss för att ta oss vidare till munken, lite vin och cider senare så gick ems och jag vidare till T3 och tittade in stället, fräscht! Bra jobbat grabbar! Vi mötte iaf Stejjan där som var allt annat än nykter, ganska snart efter det var vi påväg hem! Känns hur bra som helst! Och vilken himla trevlig kväll, precis vad jag behövde! Nu säger jag godnatt, om ni har tur så hörs vi i morgon :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad är T3 för nåt? :) Vad ska du göra på juldagen för övrigt, Karate eller? :) Saknar dig massvis carroou!

2011-12-22 @ 09:20:08
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0