Man kan säga att "det blir inte alltid som...

Man kan säga att "det blir inte alltid som man tänkt sig" fick trevligt besök igår, allt bra så långt! Men sedan började helvetet! Misstänkt matförgiftning! Kräktes, sprang på toan, magsmärtor som inte var av denna värld och svimmade om vartannat så Linda fick hämta mig så fick vi åka till sjukis! Var så fruktanvärt borta, minns i princip ingenting där, fick åka in i ambulansintaget och blev lyft över på en säng eftersom jag inte kunde röra mig utan att trilla ihop! Provtagning och en påse dropp senare började jag komma tillbaka! Och jag hade troligtvis fått i mig någon bakterie, fått solsting och hade vätskebrist! Det är ju ingen kombination jag rekomenderar er..... Idag var planen bad och sol, det fick bli återhämtning! Och nu mår jag faktiskt helt okej! Dock är besvikelsen fruktansvärd. Vi hörs en annan dag finisar!


Kommentarer
Postat av: EMPA

MEN FY! GUMMAN <3 :(

2011-08-06 @ 13:42:16
URL: http://empaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0