I will always be the best thing you never had

Känns lite vemodigt att sitta i telefonen igen.. på jobbet alltså! Men på samma gång rätt kul, gillar ju att skitsnacka med folk! Speciellt män av äldre modell, dem är roligast! :)

Men den enda jag hunnit prata med idag är en tekniker.. nu köar jag till växeln för butikerna.. och har gjort i 10 minuter. Vad vill alla?! Passar på att skriva lite under tiden jag hör... "du har plats 11 i kön.." rappa på!


Jaja, jag sitter iallafall på jobbet igen som ni förstår. Jag ICKEbakfull och utsövd, mätt och belåten efter en rejäl frukost med havregrynsgröt och grejer! Är magen glad, är människan glad! så äre bara! 



Stängde bygget igår och raskade direkt hem till systrarna, där väntade god sallad och bebismys! Jag skulle kunna pussa sönder lillfjant! han är så go, mitt mosterhjärta smälter varje gång!
Sedan såg vi hur många lingon finns det i världen, bättre sent än aldrig, visst? Jag gillade den! go film!



På lunchen sen så ska jag knalla iväg och köpa kräftor, även om det egentligen hade varit roligare att fiska egna kräftor, emma nästa år? :D
För efter jobbet så ska jag till Emma, vi ska alltså ha lite kräftkalas, men som om det vore nog!? Emma har ju varit en skogsmulle i veckan och plockat massa kantareller!!! gööött! Det hade verkligen gått emot mina principer och köpt kantareller, inte okej för lantisar! :) Så vi ska äta gott ikväll och vara totalt spiknyktra! Fan så skönt!
Nu kanske ni tror att jag slagit i skallen, men det är inget jag minns iaf. Men jag är sjukt opepp på sprit.. är inte sugen för fem öre, kanske för att det varit lite hårt i sommar.. Nu är det höst på ingång, för mig innebär höst träning, mkt (så mkt jag orkar!) jobb och mys! inte lika mkt fest.... vi får se hur det går med min plan!




Gårdagens val







Joooobba vare! Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0