Trodde inte det var möjligt

Hoola! länge sen igen, har fått till mig att jag måste skärpa mig från gulle N! Så på order kommer här ett inlägg, det blir varken långt, bilder eller roligt... men vi kör ändå! :D


Vaknade upp idag med feber och ont precis överallt, huden är helt öm och jag kan knappt böja fingrarna, det gör ONT! Svullna körtlar ont i ansiktet och huvudet på det och jag känner mig som sju svåra år.... Tilläggas ska att tors-mån låg jag hemma i magsjuka! Vet inte om jag gjort ngt elakt, GUD?! Det här är inte karma.... :(


Måste iväg på en lägenhetsvisning, det får jag inte missa pga detta... Tänk det kan ju ändå vara min bostad för en tid framöver som jag isåfall går miste om, det går inte för sig. och det tar ju bara 10 min att titta och blir ju hämtad, så får helt enkelt försöka överleva..... Gick precis ur sängen och tog på mig en bh, AJ i axlarna... och då har jag inte meloner som hänger att det är därför.... nej huden är så jääävla öm!! Inte okej!


Jag måste försöka få i mig en macka nu, så kan vi höras senare! kommer ju bara ligga i sängen/soffan hela dagen ändå.....



hoppas ni har det bra i solen! Jossan sa nyss att det ska bli storm... kul.



later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0