LISAS DAG!

Idag är det min bästaste bästa väns dag!


Jag älskar verkligen den här bilden! Hur snygg får man vara?! :) GRATTIS BÄSTIS!





Ska om en liten stund åka till viken, umgås med min familj, är nog vad som krävs för att jag ska bli frisk fort, kärlek! Sen ska jag sno åt mig ett par kramar från Lisen också!! <3!





Känner mig lite piggare idag, värken i kroppen och febern har gått ner lite.. tumbs up! Vaknade kl 10 och hade ingen möjlighet att somna om, alldeles för snorig.. Så jag gick upp och fixade värsta goda frukosten! Pannkakor och en stört stor kopp te! namnam!

:)








Höga mjukis haremsbrallor och instoppat oversizelinne! perfekt morgonoutfit OCH sommaroutfit!





Nu ska jag packa väskan för att vara borta över helgen, eller borta, egentligen hemma.. Ni fattar vad jag menar !




Fredag idag hörrni, mys inte föör mkt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du carro :) jag kan inte mer än o hålla med dig om din outfuts ju ;) riktigt snygg o shysst på dig :)

2011-04-08 @ 15:45:13
Postat av: fisen.

TACK älskade vän! :)<3 Ringer lite senare! Pusssss

2011-04-08 @ 17:03:21
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0