Bilden är från häromdagen hos Lisa! Hej på...

img_8016 (MMS)

Bilden är från häromdagen hos Lisa! Hej på er förresten! Idag sitter jag upp och sover! Mitt morgonhumör börjar fan urarta! Är så sjukt arg när jag vaknar av mitt störda alarm och måste gå upp! När jag droppade in på jobbet idag, försenad som vanligt så frågade Elin hur det var... Varpå jag svarade "så jäääääävla trött och arg, hade kunnat döda ngn om jag inte varit ensam hemma". Usch vad jag låter som en hemsk människa... Men jag blir SÅ ARG när min klocka ringer! Jag suckar och stönar, säger fyfan sjutton ggr, ställer fram klockan en halvtimme, sen blir jag försenad till jobbet.... samma visa varje morgon! Fan att jag är så bra på att ställa om dygnet så jag sover för få timmar när jag börjar tidigt!! :( men slutklagat! Ikväll ska jag ha kalas! Bara mamma, mormor, emma, tora, systrar och bebis! Men ändå; kalas! Fixade till en finfin cheesecake igår och så skulle mamma baka idag :) gårdagen var mysig! Jobbade till 16.45, bjöd sedan emma på födelsedagsmiddag ;) blev bjuden på glass på Halvars och var med min bästa! Helt perfekt födelsedag! Känns som vilken dag som helst nu för tiden... Tyvärr! Har iallafall än så länge fått lite fina tröjor och löparskor, har även valt ett par jeans! Förmodar lite cash också, är i gaaanska stort behov av det...... Undrat vem som köper thailandsresan?! Mamma ? Pappa ?


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag kan stå för lite buckets ; )

2011-04-19 @ 13:21:57
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0