Veckovill

Helloooooo darlings!

Sämst bloggning, sämst med bilder, sämstsämst helt enkelt, är för att det varit sjukstuga här, men det har ni ju överseende med, ellerhur? :) Nästa vecka, eller förresten redan i morgon börjar ju min arbetsvecka på 7 dgr, så då kommer blorren direkt må bättre, bli gladare och så mkt finare! :) hihi!

Så idag säger iphone att det är fredag den 10 september och jag måste ju lita på det. Jag känner att jag inte har koll på vad det är för dag, helger och veckodagar har sett precis likadana ut senaste tiden.. Då blir man tillslut lite knäpp och får kolla en extra gång vad det faktiskt är för dag, datumet skrämmer mig också lite, 10:e september, det går FORT nu! Men nu är väl enda tiden då det faktiskt inte gör ngt att det går fort, hösten är inte jättekul, fina kläder (OJ glömde säga att igår klickade jag hem kläder igen...) men dåligt och tråkigt väder. 
 

Dock har jag hela den här veckan känt mig mkt bättre, för varje dag mår jag litelite bättre! Det känns UNDERBART! Jag har promenerat en hel del, igår blev det 2 timmar också, nu är det inte lugna tempot längre utan Lisa och jag har gått riktiga powerwalkar! Nära inpå joggning! Känns underbart och efter ett 50 tal utfall igår också så känns det i rumpa och lår idag! den här känslan är bäst, nästan! Vad som faktiskt är bättre är att känna sig kär, igår såg lisa och jag dear john (jag får numera se alla filmer två ggr för att jag vill se dem med andra personer) haha men det är bra för mitt minne är bra men kort, så för mig funkar det, dem är sjukt bra också så.
 Iallafall, igår blev jag lite kär, i kärleken.. och jag sa till Lisa, "NEJ nu vill jag faktiskt vara kär!" Jag vill det, men sen kommer dem stunderna då jag är så glad för att vara singel, tror min bästa tid är nu, faktiskt.. Inget stoppar mig, jag får vara med världens bästa vänner och jag kan kasta mig ut i världen vart jag vill, när jag vill.
 Fast som Linis och jag diskuterat, man kanske har för mkt att välja på ?! Min höst får vara en tänkarhöst.. Ett beslut måste jag ta! Har lite olika funderingar, gäller bara att bestämma DIT ska jag och DET ska jag göra.. lättare sagt än gjort faktiskt! Byter spår hela tiden, singel, kärlek, framtid. Men det är mkt som cirkulerar i mitt lilla huvude nu. aaah.


Som sagt, i morgon börjar jag jobba efter över 2 veckors ledighet eller sjukskrivning rättare sagt. Så nu är det 7 dgrs jobb och sedan en jätteefterlängtad fest nästa lördag! Då har jag varit nykter en månad! Säkert ingen annan som tkr det är bra, men det gör jag! :)
Så nu är det in i rutinerna igen, mkt träning nej alltså MYCKET träning! på riktigt! bra vanor, ge 110% på jobbet, orka göra mig fin (ibland iallafall) osv, jag vill in i rutinerna, detta har blivit skittråkigt.



Lite bilder kanske? Ni får från ngr andra dagar... Senare får ni dagens! Ska ge mig ut i regnet först, kanske dumt att springa? sista dagen idag jag äter penicillin, bör nog vänta lite till.. men en pw iallafall, en lång jäkel. Sen tänkte jag köra lite styrka här hemma, jag längtar sjukt efter en träningsvärk som får mig att knappt komma ur sängen, hur sjukt det än låter.. :P




Såhär har jag knallat runt dem senaste veckorna, därför inte såå kul med dagens bilder, som ni förstår :P



En annan dag, solig dag, då jag orkade fota lite..




 

 

 

Vet ni, jag ska köpa en kamera! Bra va!? Kommer bli mkt bättre bilder då! wiiihooooo!

 

Alla ni som känner ngn slags fredagskänsla och har roliga planer för kvällen, ha det grymt! Ni andra också förresten!

 

Vi hörs senare mina hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0