Snyggt!

Nu är jag snygg och fräsch i håret, vilket lyft! Ni får se sen... Nu sitter jag i Lisas soffa vi ska ut och käka lunch innan hon börjar jobba! Jag är ju ledig som ni vet, SÅ JÄVLA SKÖNT!!!!!! :D


Igår sa jag till mamma under loppet av kanske 20 minuter, "MAMMA, det där är min pojkvän! Duger han?!" Om jag skriver nu att ni ska gissa vilka 3 snyggingar det var så kommer ni inte göra det ändå.. så jag skriver vilka det va, okej!?


Nr 1. JENS BYGGMARK! I superstar, ashet fan, speciellt i solbrillor! boyfriend numero uno.

Nr 2. Idol Olle Hedberg! Lisa du kan glömma att du får ha honom för dig själv! aaah snygg!

Nr 3. Idol jury Andreas! mamma "men carro är han inte lite gammal?" "mamma han är den enda jag skulle ta hur gammal han än är"


Fina pojkvänner jag har va!?? hihi lyllos mig! förstår er avundssjuka.



hahaha!





puss på er, nu blire lunch med min prinsessa.

Kommentarer
Postat av: lisa.

ska det vara så svart att fatta!? ge faan i MIN olle! ;) Haha.

tack för lunchsällskap darling, och för peppande ord under panikattacken. <3

2010-09-23 @ 13:24:58
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0