Min hjärna spelar mitt hjärta ett spratt.

Jag förstod att vissa skulle välja att missförstå det jag skrev igår..
Men jag håller med, jag är inte ALLS insatt i detta och därför väljer jag inte att propagera för eller emot någon/något egentligen. Därför förtydligar jag lite vad jag menade så att alla är med på det.. Kände själv att det nog kunde missuppfattas det där...

Jag ville bara uttrycka min åsikt att faktiskt alla har rätt att ha en åsikt. Även om jag inte förstår hur vissa människor kan tycka som dem tycker så tänker jag inte säga åt dem att dem inte FÅR tycka så.. Det kan man väl inte göra? Eller kan man? jag känner mig väldigt förvirrad. 
Hoppas ni är med på noterna nu?
 
Jag sätter punkt där och tar bort det föregående så att det inte kan missuppfattas, ovan ser ni vad jag menar. Jag kanske ska vänta med att skriva tills jag inte är upprörd längre, annars blir det helt enkelt fel. helt fel. 




Jag vet inte om det är alkoholen? men jag är helt konstig, min hjärna håller på och leker med mig, så att jag får ont i hjärtat... jag känner bara för att tjuta just nu och jag vet att det som känns som att jag blivit sårad, inte alls är så.. helvete att det ska bli såhär ibland!
Endel människor beter sig så himla konstigt bara. Men jag kommer över det.. väl?
Just nu känns det helt onödigt att dricka alkohol, haha vet inte vad det är med mig som sagt.. Men jag är fortfarande så himla trött både i huvudet och kroppen, är det värt det egentligen? jag brukar tycka det, men nu så vet jag inte längre. Men kom tillbaka när vi närmar oss fredag så ska ni se att jag ändrat mig :D aaaee vad tragisk jag är som människa just nu.



Jag tar en lång, varm dusch och försöker skrubba bort allt vad dåligt humör, jobbiga känslor och depp heter.



Ha en mysig måndag.



Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag håller med dig Carro! Klart att folks ska få rösta på SD om de verkligen känner att de vill rösta på SD. Det är trots allt ett fritt land! Att jag sedan inte håller med SD och deras argument har ju inget med saken att göra.



Du kan ju alltid tycka att en person tycker eller tänker fel. Men att tänka ellertycka, kan aldrig vara fel! Det är ju som sport, kläder, eller vad du än vill, man har olika smak och olika syn på saker och ting!

2010-09-20 @ 13:23:13
URL: http://rodinho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0