Jävla nagellack!

Fan mitt nagellack hann inte torka innan jag började styra, så nu ser två naglar förjävliga ut, jag får helt enkelt måla om dem, men först ska jag vila! Jag är trött :P



Var nere på valdixi nyss och köpte biljetter inför kvällens halligalli!! :D
Träffade på Veronica där, inte sett eller pratat med henne på flera år! Hon är en sån underbar människa!
Vi kramades länge och pratade en bra stund och så såg jag hennes lilla Lucas, vilken söööting, alla barn är inte SÅÅ söta när dem är så små, men lucas var nästan för söt! :) Och Sanna och Linnea var stora tjejerna, herregud så fort tiden går! Det är väl ca. 10 år sen hon var en del av vår familj, Linda eller Jossan rätta mig om jag har fel? Och då var hon vår förebild :D hon sminkade oss och vi gjorde en massa kul! Gud vad jag tycker henne! :) <3

Letade igenom storasysters facebookalbum efter en bra bild på veronica, hittade ingen, men hitta denna som jag måååste visa er!

När min bebis var en riktig bebis, herregud har ni någonsin sett något sötare?! Helt oemotståndlig.




Sen en till bild på mig från igår, så jävla sliten tjej alltså. Det där är efter en heldag på jobbet kl. 21 .










LATER baaaaaaaaaaaaabes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0