Jag tar tillbaka det där..

Heej påer!


Helt plötsligt känner jag mig irriterad på folk som börjar nytt liv varje måndag... Jag skrev inatt att mitt börjar på lördag, det gör det inte. Jag ska inte börja ett nytt liv, jag ska bara in i en av mina bättre perioder, träna litelite hårdare än jag brukar och äta ganska mkt bättre än jag brukar. Jag ska bara vara sund och må bra, känner att jag vill ha en sundare kropp till thailand! Det handlar absolut inte om ett nytt liv, samma jag, samma liv.



Jag vet inte vad som hänt med mig, detta diskuterade vi även i bilen i lördagskväll, värderingar!
Jag vet inte vad jag tycker, tänker eller vart jag står längre. Nu för tiden händer det så JÄVLA mkt konstigt, folk gör så mkt konstigt och dumt mot varandra. Jag har aldrig varit osäker på vad jag tycker och alltid sagt precis hur jag känner, tycker och vad jag vill. Nu har jag ingen aning om ngt, tror det bara är tillfälligt, men känns som att jag knappt vet vad jag tkr är rätt eller fel, längre....



Dagens frulle;

Äggknäckemacka, havregrynsgröt med äpplebitar, te och ett stoort glas vatten.
Wellwell, var mätt efter tre skedar gröt, men tanken var bra, visst var den? :)





Nu ska jag ta ut Maya på en promenad, den ska absolut inte vara lång, det får jag inte. men är ni med och håller tummarna för att jag iallafall känner att jag har litelite energi? Lite mer än senaste dagarna, det är ni såklart!



Linda var och lyssnade på Arnolds hjärta idag, han mår bra och det slog för fullt! :) Men jag tror han vill ut och pussas med moster! :) <3<3 min lillalilla! Gud vad jag längtar!!
Fast först längtar jag till Thailand, men sen får han gärna titta ut, fast inte för tidigt, för jag vill inte att han ska bli ett decemberbarn, det kan inte vara roligt att fylla så sent. :D haha.



Ha en bra måndag!

Lite sällskapssjuk! Sitter eller ligger alltid i mitt knä när jag sitter vid datorn.


Kommentarer
Postat av: Thirése

det är mysigt och fylla år i december

2010-09-06 @ 18:26:56
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0