Jag blir inte förvånad för något längre..

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BEJBS!



Lillördag, vad gör ni för kul!?

Jag är trött idag också, blev försent igårkväll och steg upp för tidigt i morse :P Sen trillar jag in på jobbet 45 minuter innan jag börjar vilket var 9.55, kl 10 kommer två söta grabbar och ska medlyssna på mig, nya sen en vecka tillbaka så dem har utbildning 3 veckor till... Grabbarna gick kl 12 och efter min lunch kl 14 så kommer två brudar och vill lyssna med mig.. Kl 16 drog dem hemåt och jag var trött i huvudet eller ne, jag var fan totalt slut. ojojoj!


Nu ligger jag i soffan hos syster med vovvisarna, Danne är på åtvid-djurgården matchen! Så vi myser till idol och efter det ska vi se growns up! Hört att den är kul!? Ngn som vet?


I morgon jobbar jag 7.45-14.15 SÅ JÄVLA SKÖNT! Jag har längtat till den här dagen sen jag såg schemat. Lisen ringde nyss och frågade om jag ville gå på stan och hitta ngn blåsa till lördag, lät som en bra idé tycker jag! :)


Nu kommer lite bilder från häromdagen, hela inlägget blir liksom mkt roligare med lite bilder... och så känner jag att jag mest bara skriver saker utan mening och att jag är för trött för att vara djup, tänkande och sådär. Så bildregn, tjooohoooooooo let's go hooooooes! :D skoja! ;)


Ser ni hur blek jag blivit?! :/ Men till helgen ska jag bli brun! Ni ska få se!

 

 

 

 

 

ONLY FOR U MY FRIEND!! :D

 

 

Nu ska vi äta popcorn och kolla film! Loovar er typ världens bästa uppdatering i morgon!

- slutar tidigt

- shoppa med fisen

- mysa med mamma, det var länge sen vi umgick, hon går upp 4.45 jag kommer hem 23.30. = hon sover som en gris när jag trillar hem + att hon har gått på morgonen när jag går upp. Tråkigt.

- tacokväll med viktor och lisa.

 

 

aaarå bra torsdag! fatta vad man hinner med om man jobbar sådana pass?! GRYMTGRYMTGRYMT! Ska hinna springa också! :)

 

Ta hand om er sötasöta ni, dock kanske inte alla som är det. haha aae hej.


Kommentarer
Postat av: emma

jag vet inte riktigt :P men typ minst 2 veckor innan man åker har jag för mig att de var när jag åkte till dominikanska :) så de är inte bråttom iaf! :D

2010-09-15 @ 21:32:42
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Bella

Hallååå my friend!! Vad är det för omtalad ferre på lördag?? jag är nyfiken!! PUSSSS<3

2010-09-15 @ 23:01:25
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0