I'm riding soloooo!

Hej torsdag och alla fina!


Jag skrev inatt men det har inte kommit fram, trots att det ser så ut på phonii.. skumt! Skrev inget av värde, mer än att jag klickade hem godingar från nelly.com igårkväll, jag som skulle spara pengar.... Kollade kontot innan och det såg inte allt för mörkt ut, så det var nog därför jag tillät mig själv...
JÄTTEfina grejer är det! Endast ett klädplagg...  undra vad det mer kan vara?! Ett läppglans för 210 kr, hoppas det är bra! Volym ska det ge, jag har läst i andra bloggar att det verkligen haft bra effekt, så jag tänkte prööve! :) Sen lite andra finfina grejer, ni får se när paketet anländer, vilket förhoppningsvis är så snart som möjligt, behöver ngt att bli glad för!


Idag hostar jag mer än igår, är så underbart att man känner att det går framåt det här med att tillfriskna.. noot...
Sen mår jag så förbannat illa av penicillinet, lever därför på filmjölk och halstabletter, känns skitbra....


Men vad jag förstått så är typ alla sjuka nu? Hösten kom lite fort och vi går fortfarande för bart klädda? Eller alla har kommit tillbaka från semestern och vi springer runt ett par hundra personer på varandra på jobbet? precis som det blir när man börjar skolan, eller dagis. alla blir sjuka.. uschja, äckligt egentligen.

 

Jag har kommit på mig själv med att ha börjat prata med mig själv! Förut har jag alltid tyckt det känts lite "dumt" ibland när jag ser på tvn och skriker till ngt, fine. men nu går jag och pratar.. alltså inte psykovarning eller så, men småmumlar för mig själv... Och så pratar jag rätt mkt med Maya. vad gör man inte när man är utan sällskap hela dagarna? Har ju liksom bestämt mig för att bli frisk en gång för alla så ska hålla mig hemma och nerbäddad, that's it.

 

 

 BILDER!! Gamla fina bilder! :)



Jorå, sådär har jag sett ut, men har tappat räkningen på för hur många år sen.. Lisa, du brukar ju ha koll? :)




Systrarna! Japp, svarthårig har jag också varit.. vackert, haha




Nostalgi! saknade personer och roliga kvällar följer nedan.

Bästa gänget i spöregn på kajkalas!



Bästabästa Sunny beach!



Bääästa tjejerna! Dock saknas Lina som tar bilden...




Jag har världens bästa tjejer. 



Bästa vänner och bästa visfestivalen




Kryssning!!





<3




Puss bästa! <3



KÄRLEK!



ÅH! Bästa Bells som jag saknar ngt sjuukt... Och bästa Sb!



Jag och sööööötfia! <3



Saknade bästa Simon! Living to love you!



SAKNADE Lina! <3




Saknar min Anki också...

 


Och idag ser jag ut sååhääääääääääääär



Tröttnar inte direkt på dem här byxorna! :)





Snacka om att vara lyckligt lottad, jag har världens absolut bästa vänner! Slå det om ni kan! ;)

Älskar er så mkt mina bästa vänner! Ni är SÅ fina! <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3 


Kommentarer
Postat av: c

Älskar dig också fining! :)

saknar dig o alla tjejorna <3 <3

Krya på dig vännen! :)

2010-09-02 @ 15:54:24
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: AA

SAKNAR dig också, ska du veta!!!

2010-09-02 @ 21:29:04
Postat av: Bella

åh vilka härliga bilder älskade du!! nu får jag lite hemlängtan, men det är bara 3 veckor kvar. det går fort :)



Ja du måste prova zumba, askul!! det är ju dans, men oseriöst & skitsvettigt!!! fast jag tror alla sånna där pass hänger lite på ledaren också.



Ja våran mat är så himla god! Fast det är inte vi som har så bra fantasi, det är Susanna på jobbet :P Men det kanske hjälper dig lite att hitta på nåt kul nu i min nya matblogg ;) hah



Tänker på dig sjukling, håller alla mina tummar för att du ska friskna till snart!! PUSS <3

2010-09-02 @ 23:49:35
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0