Föregående natt när jag inte kunde sova...

Föregående natt när jag inte kunde sova så tänkte jag på ingenting, alltså ordet "ingenting" har skrivit det för längre sen... Det var ju min syster som sa till mig för länge sen... Det är världens bästa grej, nästan! Det kmr ju efter vår inbokade thailandresa såklart..... (:D) men tillbaka till ämnet.. Jag började tänka på ingenting inatt, bokstaverade ordet i huvudet, skrev det ( i huvudet ) med stora bokstäver, med små, med blandat stora och små, baklänges osvosvosv. Kände inom 30 sekunder hur trött jag blev! Sjuk effekt men allt handlar ju om att jag tvingar mig själv att släppa ALLA andra tankar och bara fokusera på ingenting...... Så det ska jag göra nu, istället för att tänka på alla mina män! Tolka det hur ni vill! ;) godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0