"EN sak till och jag dödar henne!"

Godmorgon! Det här kan nog bli lite lätt underhållning, detta inlägg! Jag ska skriva om de 4 första sakerna som slog mig när jag vaknade för en timme sen... Håll i er!! fyfan jag glömde precis vad de fyra grejerna var, hahah. Men nu har jag skrivit upp dem så jag inte glömmer under skrivandets gång. Nu kör vi!! ENJOY!


Nr. 1 var hur förbannat dåligt jag mår, att allt fortsätter snurra när jag vänder mig i sängen, att huvudet (mest pannan) håller på att gå sönder, helt sjukt ontontont! AAAH, kan pga att det gör så ont inte ens somna om, men efter att jag skrivit detta så ska jag sova mer, måste det, då kommer jag må bra när jag vaknar, önsketänkande?


Nr. 2 var nog att jag kom på att jag skickat ett par helt sjukt onödiga sms inatt, jag var så jävla full så i morse när jag läste dem blev jag lite rädd för mig själv, vart är min respekt och min smarta sida? bortblåst på fyllan i guess. men det där är redan glömt va? ska jag be om ursäkt? ja jag ska nog skicka ett till och skriva "sorry, jävligt full igår" som att det är ett försvar? -eeh ja! ;)


Nr. 3 var att bruden som jag har så förbannat svårt för, som jag nog skulle kunna säga att jag hatar lite. Har rätt svårt för att hata folk, men hon är inte värd annat än att bli hatad, så jag hatar henne fan, men hon var på festen igår, så jag var tvungen att retas lite med henne... 
 Sedan när jag dansar så får jag en hand i ansiktet, kändes knappt så var inte det, men bara grejen. Efter en inte så lång stund kommer iallafall hennes bästa kompis fram till mig, jag förväntar mig ett slag och ställer mig beredd, det visar sig att hon ska be om ursäkt, för den andra människan... jag gav henne en kram och sa att jag uppskattade att hon kom fram och att hon skulle ha en rolig kväll! Liksom det är hennes bästa vän.
Menmen jag var kall och hade bara ASKUL istället för att bry mig om människor med problem.
Men hade hon så mkt som gett arnolds mamma en blick så hade jag struntat i alla konsekvenser. ahhhhh.


Nr. 4 var att min granne skulle ha efterfest inatt och jag som redan var uppretad, jävligt full och trött, gick ner när musiken var sjuukt hög, jag plingade nog 50 ggr och sen öppnade jag dörren och där stod söta emma, hon verkar ju vara världens snällaste men det kunde jag inte tänka på inatt. så den konversationen var också rätt kul, typ såhär "HEJ! Jag har inte bett om ngn efterfest?!!" och hon sa "oj gud förlåt, det är jättehögt ju jag ska sänka" då sa jag "Vet du vad jag tkr? Att ni kan stänga av skiten helt och hållet!!" emma svarar "jaa, men det kanske vi borde göra ja" "MM annars kommer jag ner snart igen, mamma ska upp och jobba och jag ska sova NU!!" hon bad om ursäkt ngr ggr till och sen sa jag bara hejdå och knallade upp en trappa, musiken sänktes radikalt och jag kunde somna som den prinsessa jag är! haha.




Nej gud nu måste jag somna om, hörs sen om jag lever .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0